0 800 30 30 859-18пн-пт
Меню

Окремі послуги

Практично всі типи послуг у тій чи іншій кількості наші клієнти замовляють вже під час впровадження медичної інформаційної системи “ЕМСІМЕД”. А тому проект автоматизації лікувально-профілактичного закладу реалізується “під ключ” і повністю готовий до роботи.

Ми прагнемо побудувати партнерські відносини з нашими замовниками на взаємовигідній основі, а експлуатацію нашої інформаційної системи зробити оптимальною з урахуванням критеріїв фінансової ефективності та економічності.

З цією метою в пакети інформаційно-технічного супроводу МІС “ЕМСІМЕД” включено спеціальні цінові умови на замовлення додаткових послуг. Придбання будь-якого пакету супроводу завжди вигідніше, ніж “роздрібне” замовлення окремих послуг. І що більше послуг до замовлення, то нижчими будуть витрати зі зростанням рівня пакета інженерно-технічного супроводу.

Які послуги можна замовити

Ви можете замовити окремий набір послуг впровадження. Це актуально, коли у вашій організації планується функціональне розширення, яке супроводжується придбанням нового модуля.

Для вашої зручності ми розробили механізм заявок на додаткові послуги на сайті технічної підтримки. Тож ви маєте можливість бачити і контролювати все, що стосується обслуговування МІС та організації.

Додаткове навчання персоналу

Ми розробили кілька стандартних схем навчання, проте завжди можливий варіант “індивідуального” проектування. Детальніше про навчання можете прочитати тут. Формування ціни на навчання враховує безліч факторів, тому досить складно укласти єдиний прайс-лист. Ми рекомендуємо якомога точніше вказувати обставини та вимоги до навчання під час формування заявки на послугу.

Створення нових і модернізація чинних документальних форм

Документальна медична форма в медичній інформаційній системі “ЕМСІМЕД” – це не просто текстовий документ у форматі *.txt або *doc, як помилково прийнято вважати. Це спеціальна екранна форма, яка вміє контролювати правильність введення даних, пропонувати різні зручні засоби введення інформації, записувати і читати дані в/з основної бази даних (БД), здійснювати певні обчислення і обробку різноманітних перед- і постданих, запускати певні події в системі у відповідь на дії користувача.

Роботу зі створення документальних форм повинен робити фахівець: або наш, або ваш. Але навчений нами (за умови придбання модуля “Дизайнер”).

Якщо у вас немає можливості утримувати власного штатного розробника, то питання створення документів можна вирішити з нашою допомогою, замовивши відповідну послугу.

Ми практикуємо поділ документальних форм за складністю виготовлення з використанням об’єктивних критеріїв оцінки. Тож це дає нам змогу сформувати ціну на послугу прозоро.

Ознайомившись з таблицею нижче, ви зможете самостійно оцінити складність виготовлення і скласти бюджет на оновлення документообігу. При створенні складних документів із нестандартними подіями або складними даними вкрай бажано, щоб замовник написав коротку інструкцію щодо створення та користування документом. Для 3-ї і 4-ї категорій складності передбачена 1 година спільних консультацій щодо деталей документа + час на тестування і доопрацювання.

Критерій складності/категорія1-ша категорія2-га категорія3-тя категорія4-та категоріяПримітки
Тривалість виготовлення0-4 г4-8 г8-16 г16-32 гСередній час виготовлення. Ви платите за категорію, а не за фактично витарачені години (часто ми витрачаємо більше)
Кількість полів~10~10~20~30Поле – місце в документі, куди вносяться дані користувачем, які підлягають зберіганню в БД і обробці у звітах
Типи полівТекстТекст + простий список + відміткиТекст + складний список + відміткиТекст + складний список + відмітки+ варіативний вибірТип даних для заповнення полів: – число – текст – список зазделегідь безумовно попередновстановлених даних (простий випадаючий список) – список даних (вибірка) із БД із дотриманням умов відбору чи список розрахункових значень (складний випадаючий список) – відмітки – вибір із двух значень чекбоксом – варіативний вибір – по способу Radio Buttons
Стандартні запити++++Запити, що здійснюють вставку в документ і вибірку із БД простих даних, що не потребують розрахунків і перевірки пов’язаних умов
Друкована форма++++Друкована форма – вид документа при виводі на друк чи інший зручний формат даних
Розрахунок/обробка документа+Маніпуляції з даними (групування, сортування, фільтр, математичні розрахунки, реакція на події, контроль правильності і т. п.)
Взаємодія з іншими документами+Організація роботи з декількома документами чи іншими сутностями/об’єктами системи

Створення нових і модернізація наявних управлінських і статистичних звітів

Для створення нестандартних звітів підхід і принципи аналогічні створенню документальних форм. Різниця тільки в тому, що для звітів потрібен детальний алгоритм обробки та розміщення даних, опис умов відбору, фільтрації і групування. Категорії складності представлені в таблиці.

Критерій складності/ категорія1-ша категорія2-га категорія3-тя категорія4-та категоріяПримітки
Тривалість виготовлення0-4 г4-8 г8-16 г16-32 гСередній час виготовлення. Ви платите за категорію, а не за фактично витарачені години (часто ми витрачаємо більше)
Кількість стовпчиків571015Кількість полів, що виводяться на друк
Проста вибірка++++Вибірка із однієї таблиці чи сутності
Вибірка із декількох таблиць+++Вибірка із декількох таблиць чи сутностей
Фільтрація за ознаками++Фільтрація даних за заданими критеріями
Групування за ознаками+Групування даних за заданими критеріями
Сортування за ознаками+Сортування даних за заданими критеріями

Розробка індивідуального функціоналу або модернізація поточного

Наша медична інформаційна система налаштовується, як конструктор і тим самим покриває більшість можливих і допустимих способів управління діяльністю та документообігом медичної установи. Втім все-таки повністю покрити все різноманіття рішень та індивідуальні вимоги неможливо навіть засобами нашої системи, яка є найсучаснішою та найфункціональнішою на українському ринку – досить складно.

Конкретні індивідуальні вимоги в основному характерні для великих комерційних лікувальних організацій з розвиненою системою управління, контролю, і що найголовніше – із детальною розробкою своїх конкурентних переваг на ринку. Саме для посилення таких переваг наші замовники звертаються до нас із проханням автоматизувати певний процес або функцію.

Вартість такої послуги завжди визначається індивідуально за обсягом необхідних робіт і трудовитрат наших фахівців. Обов’язковою умовою початку робіт є створення індивідуального технічного завдання, в якому детально перераховуються всі вимоги до майбутнього функціоналу. Затверджене технічне завдання завжди є відправною точкою для розрахунку вартості за послугу.

Однак, індивідуальний функціонал – це завжди унікальна версія МІС, обслуговування якої коштуватиме дорожче порівняно з серійною версією. Пов’язано це з тим, що для такої індивідуальної версії потрібно окремо інтегрувати регулярні оновлення і новий штатний функціонал. В деяких випадках може змінюватися структура і обсяг даних, у зв’язку з чим необхідно окремо відстежувати і обслуговувати роботу деяких документів і звітів.

Послуги адміністрування ІТ-інфраструктури та системного ПЗ

Для нормального функціонування МІС “ЕМСІМЕД” необхідні дві важливі системи: “залізна”, а саме сервери і персональні комп’ютери клієнтів, обладнання локально-обчислювальної мережі, і “софтова” у складі операційних систем тих самих серверів, ПК, мереж плюс деяке системне ПЗ для моніторингу та контролю всієї ІТ-інфраструктури.

Ці дві системи не входять до складу МІС “ЕМСІМЕД”. При впровадженні ми обов’язково звертаємо увагу замовника на наявність і конфігурацію цих систем. Замовник може сам все придбати і запустити або довірити це нам. Аналогічно, на стадії обслуговування, замовники можуть найняти власного системного адміністратора або довірити це завдання нам на умовах ІТ-аутсорсингу.

Наші системні адміністратори мають величезний досвід в управлінні і підтримці будь-яких обчислювальних структур на належному рівні працездатності, захищеності і безпеки. Склад робіт і їхня вартість в межах цієї послуги обговорюються окремо залежно від параметрів контролю і завдань клієнта, і можуть варіюватися від разового втручання з усунення аварії до повноцінного адміністрування ресурсів і користувачів, моніторингу стану систем, резервування даних, попередження аварій і вироблення рекомендацій з модернізації систем відповідно до зростання потреб.

Практика показує, що зазвичай аутсорсинг дешевше власного фахівця завдяки масовості обслуговування, і цей момент особливо актуальний для невеликих і середніх замовників, без виділеного ІТ-спеціаліста.

Відновлення працездатності МІС та її даних

МІС “ЕМСІМЕД” вважається надійною системою – завдяки застосуванню внутрішніх технологій збереження цілісності даних і модульності системи. Надійність всього комплексу можна значно підвищити завдяки додатковим системам резервування, контролю та моніторингу на рівні “заліза” і “софта”, а також правильно спланованих організаційних процедур під час роботи з програмно-апаратним комплексом.

Однак, іноді таки трапляються збої. Якщо при діагностиці з’ясується, що збій стався через помилки в коді або функціоналі МІС “ЕМСІМЕД”, то процедуру відновлення працездатності (і даних) ми виконаємо безкоштовно. У іншому випадку, якщо причиною стали поломка «заліза» або системного ПЗ, зовнішні зловмисні втручання, форс-мажори, умисні або ненавмисні дії користувачів, послуги з відновлення працездатності будуть платними. Ми наполегливо рекомендуємо подбати про резервування важливих даних або доручити цю роботу нам за невелику плату.

Інтеграція зі стороннім ПЗ

МІС “ЕМСІМЕД” – це спеціалізована медична інформаційна система, основне призначення якої автоматизувати всі аспекти медичної діяльності з адаптацією до супутніх процесів. Однак низку завдань краще вирішувати за допомогою спеціально розробленого стороннього ПЗ.

Найбільш яскравим прикладом є постановка автоматизованого бухгалтерського обліку за допомогою спеціалізованих програмних рішень для бухгалтерів. Інший приклад – системи проведення платежів, системи управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM), системи управління Call Centre, управління веб-контентом тощо.

Наша МІС розроблена з урахуванням сучасних галузевих стандартів зберігання і організації даних в базах даних (БД), тому інтеграція з іншим ПЗ, побудованим на аналогічних принципах, не викликає особливих складнощів. Здебільшого потрібне “передавання” даних з МІС в іншу систему для наступної обробки. “Передавання” може бути реалізовано двома способами:

Рідко, але таки доводиться “приймати” дані з іншої системи і обробляти їх засобами МІС. Це можливо, але трохи дорожче і довше. Так само як і при розробці індивідуального функціоналу, інтеграція з іншим ПО завжди починається з розробки технічного завдання, а вартість визначається за ТЗ.

Підключення обладнання

Рано чи пізно, але практично будь-який медичний заклад стикається з необхідністю підключити до медичній інформаційній системі спеціальне обладнання. Крім стандартних принтерів, до МІС “ЕМСІМЕД” можна підключити декілька класів пристроїв:

Ми надаємо послуги з підключення таких пристроїв та налаштування протоколів обміну. В окремих випадках, для застарілих пристроїв, необхідне написання спеціальних програм-драйверів, щоб забезпечити автоматизовану роботу пристрою. Детальніше про підключення пристроїв читайте в розділі “Впровадження”. Вартість підключення визначається індивідуально залежно від готовності апарату та інформаційної системи, складності апарату і його функцій управління, кількості даних до обміну з системою.