FAQ
Маєте запитання? Шукайте відповіді тут. У цьому розділі відповідаємо на найбільш поширені запитання щодо нашої компанії та рішень, які ми створюємо. Якщо не знайшли потрібної інформації, поставте своє запитання, скориставшись формою зворотнього зв’язку, та чекайте на дзвінок від наших фахівців.
МІС (медична інформаційна система) – комплексне програмне рішення для автоматизації робочих процесів у медичному закладі. Система об’єднує в собі функціонал, який дає змогу оптимізувати ключові завдання медзакладу. А саме:
- автоматизувати роботу реєстратури
- вести електронні медичні записи
- формувати та управляти базою усіх пацієнтів та працівників медзакладу
- вести весь документообіг установи у електронному форматі
- вести аналітику та формувати звітність про діяльність медзакладу у автоматичному режимі
Загалом, основне завдання медичної інформаційної системи – підвищити ефективність роботи медичного закладу завдяки систематизації робочих процесів, а також автоматизації повсякденних завдань персоналу.
Загалом, так. На ринку є чимало інформаційних рішень для автоматизації окремих завдань медзакладу. Приміром, сервіси для автоматизації роботи реєстратури чи окремі платформи для онлайн запису пацієнтів на прийом до лікаря. Однак, сама суть МІС полягає у комплексному підході до інформатизації усіх процесів медичного закладу. Та це не означає, що ви не можете відмовитися від специфічного функціоналу, який вашій клініці не потрібен. Наприклад, МІС EMCImed має модульну структуру, що дає змогу вам як користувачам обрати лише ті модулі, котрі відповідають потребам вашої установи. А у МІС EMCImed+ ви маєте можливість обрати один із 5 тарифних планів, у який входить набір сервісів для автоматизації окремих завдань.
Детальніше з цим ви можете ознайомитися за посиланням >>
Обидва наші продукти розроблені для медзакладів будь-якої форми власності і формату. Втім, EMCImed ми рекомендуємо державним медичним установам та великим мережевим закладам охорони здоров’я зі складною структурою.Хмарна медична інформаційна система EMCImed+ – оптимальне рішення для невеликих приватних клінік, лікарів з приватною практикою різної форми власності – ФОП, ТОВ, ПП, КНП.
Детальнішу консультацію щодо того, яка МІС підійде особисто вам, нададуть наші фахівці: info@emci.ua
0800 303085
Впровадження МІС у вашому медзакладі відбувається у кілька етапів. Спершу наші фахівці вивчають специфіку роботи установи і особливості процесів, що вже існують. Потім – підбирають для вас медичну інформаційну систему, функціонал та характеристики якої оптимально підходять для автоматизації закладу.Впровадження МІС EMCImed вимагає ретельної підготовки та налаштувань, адже це рішення – серверне. З хмарною МІС EMCImed+ ви можете розпочати роботу одразу після внесення абонплати та реєстрації облікового запису.
Додатково, ми проводимо двотижневе навчання та консультації для персоналу вашого медзакладу, під час якого допомагаємо опанувати навички роботи з нашою МІС.
Так, для МІС EMCImed+ ми розробили тестову версію, якою ви можете користуватися безкоштовно протягом 60 днів. При цьому, ви можете обрати будь-який із тарифних планів. Для цього потрібно зареєструватися тут>>Також познайомитися з системою та її функціоналом можна, переглянувши серію відеороликів на каналі “АЛТ Україна” в YouTube.
Подивитися, як працює МІС EMCImed можна, замовивши безкоштовний курс на навчальному порталі emci.davintoo.com.
Додатково, ви можете замовити презентацію продукту: наші фахівці проведуть її або в офісі нашої компанії, або у вашому медзакладі.
Після завершення проекту з впровадження МІС EMCImed та EMCImed+ у медзакладі, ми передаємо пакет документів, який включає:- Ліцензійну картку на МІС
- Ліцензійний договір
- Договір на впровадження МІС
- Посібник для користувачів
- Уся технічна документація, в тому числі – протоколи зустрічей приймальної комісії, акти приймання виконаних робіт, журнали реєстрації змін тощо.
Е-Health.EMCIMED – окремий веб-додаток, який є невід’ємною частиною МІС EMCImed. Його було створено для того, аби якомога оперативніше та гнучкіше впроваджувати всі технологічні новації, передбачені медичною реформою. Електронна система охорони здоров`я – eHealth постійно вдосконалюється, і Національна служба охорони здоров’я щоразу додає до неї новий функціонал, який також має бути імплементований та протестований у медичних інформаційних системах. Процес розробки нових можливостей у МІС складний та потребує часу та ресурсів. У додатку ми маємо змогу впровадити їх швидше. Усе це ми робимо для того, аби усі наші користувачі мали змогу працювати за новими правилами без затримок у часі.