0 800 30 30 859-18пн-пт
Меню

Як вибрати пакет ІТС

До вибору пакета інформаційно-технічного супроводу (ІТС) медичної інформаційної системи “ЕМСІМЕД” необхідно поставитися серйозно і виважено, адже це невелика інвестиція, яка може істотно знизити різні ризики і як наслідок – небажані витрати.

Ми підготували для вас матеріал, у якому детально розповідаємо про основні критерії вибору пакету ІТС.

1. Навантаження на систему або кількість операцій в базі даних в одиницю часу (транзакцій)

Логіка проста: що більше операцій проводиться в штатному режимі роботи системи, то більше операцій треба ввести в систему “заднім” числом після відновлення системи для збереження цілісності даних і правильної звітності. Тому критичний параметр “час реакції” і “час відновлення”: що цей час менше, то менше роботи з відновлення даних, менші витрати. Різні пакети ІТС оптимізовані під різні потреби в реакції з боку служби технічної підтримки.

2. Робочі години медустанови

Що ширший діапазон доби, протягом якого працює ЛПЗ, то вищі ризики виникнення збоїв, і то ширшим в часі має бути діапазон реакції служби підтримки. Ми сформували пакети таким чином, щоб покрити найпоширеніші графіки роботи лікарень і клінік.

3. Кількість працівників, динаміка зростання ЛПЗ, стиль управління та спосіб зв’язку з підтримкою

У нашій компанії діє політика жорсткого контролю якості обслуговування наших замовників. Такий підхід вимагає невеликих «жертв»: всі рухи ми фіксуємо на сайті техобслуговування в заявках, що вимагає трохи більшого часу на надання консультацій. Однак, зазвичай наші замовники згодні на цю жертву в обмін на якість сервісу. Це невеликий вступ, а сам критерій такий: що більше співробітників в ЛПЗ, що швидше розвивається і росте установа, що жорсткіший і динамічніший стиль управління та прийняття рішень в клініці, то більше питань виникає з боку такого замовника з приводу найбільш оптимального використання МІС “ЕМСІМЕД” та задіяння всіх існуючих і майбутніх можливостей системи.

Відповідно, з боку техпідтримки має генеруватися адекватний за обсягом, кількістю та якістю рівень консультацій. Наші пакети обслуговування оптимізовані під різні потреби за цим критерієм: є пакети з різними за тривалістю очними консультаціями, є пакети з різними способами зв’язку (за терміновістю відповіді, зручністю комунікації та доступністю техпідтримки). Таким чином, можна завжди підібрати оптимальний рівень за прийнятну ціну.

4. Актуальність функціоналу МІС “ЕМСІМЕД”

З часом змінюються потреби в управлінні ЛПЗ або документообігом, з’являються нові критерії якості обслуговування, методики, контрольні інструменти. Ми намагаємося стежити за всіма тенденціями і потребами медустанов і відображати їх у функціоналі нашої МІС, випускаючи оновлення і нові версіі. Відстежувати нові технології, використовувати найсучасніші інструменти – ось критерій успішності й динамічності розвитку. У різних пакетах ІТС ми пропонуємо різні умови підтримки вашої МІС на актуальному рівні, при цьому піклуємося про рівні ваших інвестицій і сукупної вартості володіння інформаційною системою: різні пакети містять різні цінові умови оновлень МІС. Загальний підхід такий: що більшу кількість ліцензій придбано і що вище за рівнем пакет ІТС, то дешевше вам коштуватимуть оновлення системи.

5. Кадрова динаміка і грамотність персоналу

Як відомо, запорука успіху будь-якого підприємства – грамотні професійні кадри. Для медицини це особливо актуально, адже мова йде про життя людей, і тут важливі не тільки якість і правильність прийняття рішень, але і швидкість. Якщо ваша установа динамічно розвивається, ви відкриваєте нові філії, кабінети і набираєте нових фахівців, то неминуче зіткнетеся із завданням навчання нових співробітників у нашій МІС. Адже ці фахівці мають відповідати високим критеріям у вашій організації. Безумовно, вирішувати це завдання можна і самостійно, але набагато вигідніше залучити грамотних фахівців нашої компанії, які володіють тренерськими навичками і вміють відповідати на ще не поставлені питання. Різні пакети супроводу та обслуговування пропонують різні рівні економії ваших коштів, завдяки чому завжди можна знайти “золоту середину” в потребі у навчанні та платі за навчання.

6. Актуальність документообігу та звітності

Правильно організований документообіг і звітність медичного закладу – це свого роду “кровоносна система” організації. І як будь-яка “кров”, документообіг може оновлюватися з часом.

Причин кілька:

Модернізація документообігу та звітності не найпростіше заняття і вимагає професійних навичок у сфері управління базами даних та ІТ-технологій. Далеко не всі установи можуть дозволити собі тримати в штаті такого фахівця, тому в наших пакетах супроводу МІС “ЕМСІМЕД” ми подбали про це: ви можете підібрати оптимальний варіант підтримки актуальності документообігу з точки зору потенційних витрат і швидкості його зміни. Що швидше та інтенсивніше у вас змінюються вимоги до документообігу, то вищою є потреба в нових документах і звітах, то дешевше вам це зрештою обійдеться з кожним вищим за рівнем пакетом супроводу.

7. Наявність власної служби ІТ-адміністрування

Хай би якою сучасною була наша система, вона не може працювати без серверів, персональних комп’ютерів і локально-обчислювальної мережі. За цим теж потрібно комусь стежити і підтримувати в працездатному стані. Для цього існують системні адміністратори, які в разі аварій зобов’язані усувати причину і лагодити обладнання, адже, якщо зламається сервер або його операційна система, МІС також буде недоступна. У вас є такий адміністратор? Ні? Тоді вам просто необхідно придбати один із пакетів, в якому є пропозиції значній економії на послуги супроводу комп’ютерного парку і системного ПЗ.