0 800 30 30 859-18пн-пт
Меню

сервіси EMCImed+


МІС EMCImed+ має модульну архітектуру. Для зручності, ми скомбінували функціональні модулі у сервісні пакети – 5 базових та 3 додаткових сервіси для автоматизації всіх процесів та напрямів роботи медичного закладу. Базові сервіси об’єднані за тарифними планами. Ви можете доповнювати їх додатковими сервісами за окрему оплату, а також поєднувати між собою відповідно до потреб та цілей вашого медичного закладу.

Що таке сервіс? >>

Базові сервіси EMCImed+


Амбулаторно-поліклінічний прийом

Амбулаторно-поліклінічний прийом

Для управління пацієнтопотоком, планування прийомів та ведення медичних записів та документів, які не надсилаються до eHealth

Управління організацією та персоналом

Управління організацією та персоналом

Для створення організаційної структури закладу, управління штатним розписом та кадровими картками працівників

Підключення до ЦБД е-Health

Партнерські відносини та розрахунки

Інструменти для обліку платних послуг, створення реєстру партнерів-контрагентів та управління взаємовідносинами з ними

Підключення до ЦБД е-Health

Підключення до ЦБД е-Health

Увесь функціонал, необхідний для роботи з ЦБ ЕСОЗ, для закладів первинної, вторинної та спеціалізованої медичної допомоги (в т.ч. паліативної допомоги та реабілітації)

Складський облік та архів

Складський облік та архів

Для управління запасами медикаментів та інших матеріальних ресурсів медичного закладу, їхнім рухом між складом та відділеннями


Додаткові сервіси EMCImed+


Телемед

Телемед

Необхідний функціонал для дистанційного консультування пацієнтів в режимі онлайн


Аналітика та звіти

Аналітика та звіти

Функціонал для аналізу діяльності установи та формування користувацьких звітів


Робочі процеси та протоколи

Робочі процеси та протоколи

Функціонал для автоматизації стандартизованих робочих процесів, протоколів лікування та діагностики, контролю виконання завдань



Амбулаторно-поліклінічний прийом пацієнтів




  • Розпочніть роботу в системі швидко та просто

    Розпочніть роботу в системі швидко та просто.

    Зареєструйте обліковий запис в один клік, а система підкаже наступні кроки для завершення процесу. Створюйте та гнучко управляйте обліковими записами організації, додавайте нових користувачів до вашого облікового запису. Система також дає змогу обирати та змінювати тарифний план.




  • Запис пацієнта на прийом

    Запис пацієнта на прийом

    Плануйте прийом пацієнтів за допомогою зручного календаря у системі. Інструмент дає змогу управляти візитами пацієнтів: записувати на прийом, додавати, редагувати та скасовувати заплановані візити. Система зберігає та систематизує всю інформацію про відвідування. Історію записів ви можете переглянути будь-якої миті.

    Управління завданнями персоналу

    Управляйте робочим часом співробітників за допомогою зручного функціоналу в системі. Інструмент дає змогу планувати та коригувати завантаженість працівників, створювати та редагувати завдання у зручному форматі.






  • Автоматизуйте ведення облікової інформації


    Автоматизуйте ведення облікової інформації.

    Система надає можливість швидко створювати та редагувати журнали реєстрації, автоматизує роботу з медичними формами.






  • Електронна картка пацієнта (ЕКП)

    Електронна картка пацієнта (ЕКП)

    Організуйте в системі єдину базу даних ваших пацієнтів. Зареєструйте пацієнта в системі за необхідними реквізитами – контактами, адресами, ІПН, датою народження та зберігайте всю історію комунікації з ним.

    Пошук пацієнтів

    Упорядкована база даних пацієнтів дасть змогу спеціалісту швидко знаходити потрібну інформацію про пацієнта у системі за вказаними реквізитами та підготуватися до його візиту на прийом.

    Групи пацієнтів

    Скористайтеся зручним інструментом для сегментації пацієнтів, створюйте та редагуйте групи пацієнтів у ручному та автоматичному режимі.

    Електронна медична картка. Медичні документи

    Ведіть електронні медичні картки та управляйте іншою медичною документацією, використовуючи базові шаблони. Система містить передналаштовані готові форми щоденників прийому, консультативних висновків, інформованих згод пацієнта, сигнальних позначок. Роздрукувати медичні документи можна безпосередньо з інтерфейсу системи.






  • МЕДИЧНІ ПОДІЇ

    Фіксуйте в системі всі медичні події – від направлення пацієнта на прийом та процедуру до формування електронних медичних записів та рецептів – лише у кілька кліків. Додавайте та редагуйте медичні записи за допомогою зручного і зрозумілого інструменту.
    Система передає інформацію про медичні події до центрального компоненту системи eHealth (ЕСОЗ) автоматично.




Управління організацією та персоналом





  • УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ

    Використовуйте готові інструменти для управління структурою організації. Система відображає організаційну структуру у формі ієрархічної схеми й дає змогу швидко створювати та редагувати складові структури організації. Інструмент також дозволяє вносити детальне описання кожного окремого об’єкта організації в установі відповідно до регламенту.




  • УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ

    Управління штатним розписом

    Оперативно управляйте персоналом медзакладу. У EMCImed+ ви можете вести детальну інформацію про співробітників та управляти штатним розписом. Створюйте, редагуйте, видаляйте штатні одиниці, створюйте їхню підпорядкованість і приналежність до функціонального підрозділу у зручний спосіб. Посади працівників закладу система відображає у формі ієрархічного дерева.
    Ви також можете вести детальну фіксацію інформації про кожну штатну одиницю організації й додавати описання відповідно до регламенту.
    Налаштуйте відображення штатного розпису так, як вам зручно: на будь-який момент часу, за організацією, за окремими підрозділами, для об’єднання, тощо.

    Картка співробітника

    Система дає змогу реєструвати працівника за необхідними реквізитами, сформувати картку співробітника та оперативно вносити зміни до профілю.

    Управління доступом

    Розмежовуйте права доступу до даних для різних ролей за допомогою гнучких налаштувань.
    Ви можете налаштувати доступ до інформації чи функцій системи залежно від функціональних обов’язків і адміністративних прав співробітників. EMCImed+ також дає змогу створювати, редагувати, видаляти ролі для управління правами доступу до функцій системи.




Підключення до електронної системи охорони здоров’я (ЕСОЗ) МОЗ України





  • ПЕРВИННИЙ РІВЕНЬ НАДАННЯ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ

    Реєстрація НМП, місць провадження господарської діяльності, співробітників закладу ПМД.

    Заповнення, та реєстрація договору між НМП ПМД та НСЗУ, відображення статусу договору.

    Заключення декларацій між лікарем та пацієнтом.

    Виписування е-рецепту “Доступні ліки”

    Робоче місце лікаря ПМД: електронні медичні записи.

    Електронне направлення.




Партнерські відносини та розрахунки





  • ПЛАТНІ ПОСЛУГИ


    Управління прейскурантом

    Сформуйте єдиний каталог послуг вашої медустанови з цінами, детальними характеристиками та зручним пошуком. Система дає змогу сегментувати послуги за групами, що спрощує пошук необхідної інформації.

    Облік наданих послуг

    Система дає змогу створювати рахунки на прийом пацієнта, додавати надані послуги до рахунку. Роздрукувати чек можна безпосередньо з інтерфейсу системи. Використовуйте готові шаблони для формування звітів про надані послуги в розрізі пацієнта, лікаря та типу послуги.




  • КОНТРАГЕНТИ

    Управління партнерськими відносинами

    Усі дані про партнерів, постачальників та підрядників консолідовано у єдиній системі. У EMCImed+ ви можете вести облік контактних даних, вносити детальну інформацію про контрагента, а також додавати скан-копії договорів та інших документів до профілю контрагента у системі.




Складській облік та архів





  • Картка об’єкта зберігання


    Контролюйте залишки медикаментів та інших матеріальних цінностей медзакладу за допомогою EMCImed+. Система дає змогу створювати, редагувати картки об’єктів складського обліку,

    Облік об’єктів зберігання. Операції із складом.

    Система дозволяє вести облік різних видів об’єктів, відстежувати рух матеріальних цінностей, медикаментів, документів та біоматеріалів між складами медзакладу.



Сервіс

Сервіс в ЕМСІмед+ – набір функціональних модулів, які забезпечують автоматизацію окремих напрямів/видів управлінської, організаційної та лікувальної діяльності для надавача медичних послуг (медичної практики, лікаря-ФОП, лікаря-практика, медичної установи, яка співпрацює з НСЗУ за програмою медичних гарантій).